fredag 28 januari 2011

Skönt att det är helg!

Det har varit en jobbig vecka för oss alla här hemma & det är bra att få ett par dagars andrum.Jag är dessutom tydligen så vek att jag har fått stora härliga utslag på mina kinder.Teorin är innre stress & jag hoppas nästan på det också för annars vet jag inte vad jag gör, vill ju inte visa mig bland folk så här.Det började med smått knotter men har nu övergått till gigantiska blemliknande saker, underbart!
Idag var första långa dagen på dagis villket innebär samling, lek ute & inne & sen lunch.Meningen var väl att jag skulle lämna Julia kl 9 & komma tillbaks 12 men idag gick ingenting förrutom när de andra barnen lockar henne med lek & det är väl huvudsaken ialla fall att hon har roligt tillsammans med dom!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar