onsdag 26 januari 2011

Känns lite bättre idag.........

Inte med min hals  men på dagis var det bättre.Dagen började dock inte så kul när vi stod stressade, färdiga  & klara så satte jag igång bilen så att den skulle hinna bli lite varm medans jag skrapade rutorna ( hatar vintern nu med allt jobb som kommer av den!).När vi sen skulle sätta oss i bilen så gick det inte att öppna dörren.Så bilen stod & gick men vi kom inte in i den! Jag fick ringa dagis & berätta & sen till Markus.Det tog en bra stund för honom med en värmepistol & sen lite våld innan dörren gick upp.
När vi sen kom till dagis sa fröken till oss att vi skulle vara inne, de större barnen går tydligen på gympa onsdagar så då går de inte ut med de små.Istället blev det samling med fruktstund & sen mini röris, de sätter på en cd med musik med olika övningar till.Det passade Julia perfekt & hon trivdes bland allt stoj.Jag sa till  fröknarna att jag inte tyckte att det var så bra idè med inskolning utomhus & konstigt nog höll de med mig & vi ska ta det lite lugnt.Imorgon bitti ska jag gå in med Julia först men när samlingen börjar ska jag gå till rummet bredvid.Så får vi se hur det går?!Det var skönt att se henne ha så roligt idag ialla fall & det verkade fröknarna tycka också!


Julia visar hur man dansar till "en elefant balanserade".......

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar