fredag 7 januari 2011

Fredag....

Idag var det strålande väder men då vaknar jag & känner mig helt förstörd, så himla trött.Jag försökte ligga & småsova lite men gick inte så bra då Julia kom & la leksaker i ansiktet eller ville läsa böcker.När hon sen skulle sova lunch kunde jag inte motstå att lägga mig också, vi sov i 1 1/2 timme.Utvilade klädde vi på oss & åkte till Maxi för matinköp som var tvunget att göras idag & när vi kom ut därifrån var solen borta, så kan det va.Vi åkte då hem till Ebba så att tjejerna fick leka lite.
Igår kväll satt jag & letade LCHF sidor på nätet & hittade en jätte inspirerande så nu jäklar kör vi......
Kvällens middag kan jag rekomendera till alla: Fetaost fylld fläskfilé med provencale kryddor & tzatsiki.
Jag åt med sallad & Markus fick klyftpotatis, så himla gott & enkelt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar