onsdag 2 februari 2011

Tack......

alla ni som stöttar & piggar upp mig genom era komentarer & samtal, ni är guld värda!

Jag hoppas att det kommer att bli lättare snart & att tårarna slutar att rinna varje gång jag lämnar Julia.Det kan inte finnas något värre än att behöva vinka hej då till sitt barn som är förtvivad & sträcker sina armar efter en, fy.
Idag åkte jag hem direkt & tog tag i dammsugaren & moppen & straxt därefter kom Bettan & Liv på fika.Det är ju helt klart bra att sysselsätta sig för nu när jag sitter här själv  känns det ledsamt igen.Huset är så himla tomt utan Julia & framför allt väldigt ensamt.Jag har inte hört något från dagis så Julia har det nog bra & skojigt hoppas jag så nu måste vi bara ta tag i morsan också!!!!Jag försöker tänka ut lite projekt som ska göras för att sysselsätta mig framöver, någon som behöver hjälp med något? jag ställer upp!

Tack Bettan  för fina blommor!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar