fredag 18 februari 2011

På stan......

Vi började med ett besök hos Sophie på Sis and bro barnkläder.Julia röjde fram som en ångvält över allt & ingenstans.Ett tag var hon i lekrummet & då fick jag & Sophie prata lite annars tycker jag att jag mest får springa efter henne.
Sophie visade några fynd hon gjort på second hand & jag blev så sugen på att fynda också så vi gick ner till Myrorna & jag hann bara gå in genom dörren så fann jag desssa.....................
Två par skor för 200 pix.De korall färgade kihlklacks paret är från Vaga bond & jag hade spanat in dom när de var ute i Vaga bond butiken men tyckte de var för dyra, idag fick jag dem för 125kr.De bruna, också de med kihlklack har mycket snyggare färg än på bilden & kommer att bli mycket trendiga till våren!
Efter vi hade varit där gick vi till Lagerhouse för att köpa muffinsformar & då såg jag den igen........
Ljuslycktan Uggla!

Den såg jag första gången i julas men köpte den inte & efter det har jag letat & letat på alla Lagerhouse jag sprungit på i olika städer men ingen hade kvar lilla ugglan.Men nu hade de fått in den åter till lager & jag blev så glad.Visst är den fin!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar