torsdag 17 februari 2011

Gruppintervju........

Jag är faktiskt lite stolt över mig själv att jag gjorde det för lätt var det inte.Vi var 11st som var kallade varav 8st tjejer.När vi alla satt & väntade på VD:n visade receptionisten högen som inte var kallade, ca 450 personer hade skickat in ansökan.Jag vet inte om de gick på ansökan eller om de drog några ur högen, kul villket som att man har lite tur iallafall.Sen gick väl inte själva intervjuven så bra.Vi satt runt ett långbord & fick berätta framför alla vem man var, vad man gjort, erfarenheter & Varför han skulle anställa just mig.Jag hade försökt att öva & satt tiden & övade ihuvudet men när det väl blev min tur tog det stop somvanligt.Blir så förbannad på mig själv, fattar inte varför jag ska bli så himla nervös för direkt blickarna vänds mot mig?Orden kommer inte alls ut som jag vill & när det tar stop bara svamlar jag.Detta är ett butiksjobb som är måndag-fredag & sådana finns inte att hitta så jag är väldigt intresserad av att få detta!Men det var många som var duktiga & kunde sälja in sig själva tusen gånger bättre än mig men vem vet..............................

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar