söndag 13 februari 2011

Fy farao.......

Det där var ingen dans på rosor.Den första intervju jag går på är för en stor jäkla koncern med en stenhård butikschef med tusen frågor.Jag kunde inte få någon lättsam första gång, nej nej!Dessutom var han sen & jag fick vänta i över en timme, det är inget vidare kan jag meddela när man är nervös.Jag kommer knappt ihåg vad det var för frågor men jag kommer ihåg att jag hela tiden tänkte på hur jag satt, pratade & verkade.Försökte verkligen att låta professionell & erfaren men tror att det bara blev töntigt.Vissa frågor han sa uppfattade jag inte & svarade helt fel.Han hade pokeransikte hela tiden & bara satt tyst & skrev så emellanåt blev det lite väl tyst när han förväntade sig att jag skulle säga mer men inte fick ut ett enda ord.Jag kan inte sånt här, ge mig något kreativt att göra & visa & jag levererar men detta blev nog flopp.Kan ju nämna också att det var ett "chef" jobb & då vill man inte uppfattas som oerfaren & fjantig.Ja ja jag kommer väl förmodligen aldrig mer träffa honom om inte de andra var helt värdelösa för då hör han av sig i slutet av veckan för ytterligare en intervju, fast då med regionchefen!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar