fredag 11 februari 2011

Redhead...

Det blev ett besök hos frisören imorse även fast Julia är sjuk igen & natten var as jobbig.Men som tur var var mormor ledig & kunde passa henne medans jag fick ny färg i barret.Efter det, gick vi tre & åt på kina till lunch sen blev det bråttom hem för feber kom tillbaks & Julia var inte alls glad att vara iväg.Jag hade aldrig åkt med henne om det inte var för den där frisörtiden som jag ansåg var rätt akut då jag ska på min första intervju EVER på söndag!!!!!!!!
Somvanligt är det inte de jobben man trånar efter som ringer & vill träffas (utav dom får man ett "tack men nej tack" mail istället) men detta kanske är roligt också.Det är ett jobb som ger pengar & pengar är precis vad jag vill ha just nu!
Jag berättar mer på söndag.Nu måste jag öva, hur tusan gör/säger man??????

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar