onsdag 23 februari 2011

Sååååååå Kallt........

Idag var det inte nådigt så kallt det är, vår termometer visade -18,4 klockan 8,00 imorse.Det var ju nästan att näsan frös igen när jag lämnade Julia på dagis.Jag är så glad, idag var första gången som Julia gick in i lekrummet & bara vände sig om & vinkade hej då!Så himla skönt, jag undrar om det beror på att hon som skolade in Julia inte gör så mycket längre utan hon bara säger hej & går.Det är istället en som jag tycker bättre om som kommer fram & pratar & välkomnar Julia.Synd att det inte var hon som skolade in också , men men gjort är gjort.Nu sitter jag här & väntar på att Markus ska komma & tina upp vårt vatten som har frusit så att jag kan börja städa.Jag blev så inspirerad igår från flyttstädningen så jag åkte till Ica i morse & köpte Svinto så här ska börja städas! ( men lite vatten vore fint!  ha ha)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar