tisdag 8 mars 2011

Villken fantastisk dag jag har.....

Lämnade Julia på dagis & ställde sen bilen vid Färgargården & promenerade till mötet jag hade inne i stan. Jag säger bara ÅÅÅÅÅÅ vill ha det jobbet! Det var ingen skräckinjagande intervju utan mer snack över en kopp kaffe.Jag tyckte nog att vi klickade ganska direkt & jag tror att hon kände det samma för hon bad mig att följa med på ett jobb imorgon.Det är en superfin blomsteraffär som det handlar om & om jag får jobbet så är det i hennes nya helt fantastiska lokal för hon flyttar om två veckor.Hon skickade iväg mig till den nya lokalen för att titta & jag kunde verkligen se mig själv vara där!Efteråt gick jag tillbaka till henne & vi pratade ännu mer.Hos henne trivs man nog som  anställd & jag skulle nog växa som florist om jag jobbade för henne för hon verkar väldigt driven & kreativ & det är ju det man drömmer om att få vara på sin arbetsplats!

3 kommentarer:

  1. Vilken härlig dag! Vad roligt för dig! Hoppas att din känsla är rätt - det är din tur nu - vinden har vänt :-) //Camilla

    SvaraRadera
  2. OHH!! vad hårt jag håller tummen för dej gumman,hoppas hoppas puss o kram, mamma

    SvaraRadera
  3. Ja du skulle verkligen vara perfekt för jobbet! Det är klart att det är din tur nu... Kram Linda

    SvaraRadera