torsdag 24 mars 2011

Knak........

sa det i min rygg imorse när jag klev ur bilen & nu känner jag mig helt förstörd.Har haft en vidrig smärta som ilar från vänster sida upp till nacken hela dan.Vrida huvudet eller göra något hastigt är det inte tal om.Mina 8,5timmars jobb var ganska så påfrästande men det blev helt klart värre nu när jag kom hem.Jag har en fullspäckad dag imorgon också så det här får bara lösa sig, får nog ta lite linement eller nåt.Det har varit en väldigt rolig dag idag igen & timmarna på svischar iväg.Markus & Julia kom efter dagis & hälsade på.Det var mysigt, det gav mig lite mer energi att jobba ett par timmar till!
Imorse tyckte katt & Julia att vi skulle upp lite över 5???Sinnessjukt.
Får man gå & lägga sig nu när klockan inte ens är nio?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar