onsdag 23 mars 2011

Ajajajajaj.........

mina fötter.
Men villken succè, vi har haft knökfullt i butiken hela dagen.Så himla roligt att få vara med om denna nyöppning, jag är så glad för Pias skull.
Jag älskar verkligen när det är tempo & stressigt & man säljer på löpande band.Mina planteringar gick hem också & det tyckte jag var kul.Jag har även fått uppdraget att göra uteplanteringar till några andra butiker i kvarteret, känns bra att redan få sånt förtroende.Jag känner mig verkligen hemma med Pia, Annika & fina butiken, allt bara flyer på, skulle ju vara skit om jag inte får stanna.
Det blev en väldigt sen kväll så det var bara att åka hem & lägga Julia & det kändes hårt i hjärtat, jag saknar min lilla tjeja jätte mycket om dagarna.Vi får ta igen det när jag är ledig i helgen!

1 kommentar:

  1. Vad roligt - vilken kick det måste vara för dig! Klart att dina planteringar gick hem som smör i solsken - du har verkligen känsla och är jätteduktig :-) Kram Camilla

    SvaraRadera