torsdag 3 mars 2011

Morgonpromenix......

blev det imorse igen.Gjorde som igår & gick runt strömmen efter att jag lämnat Julia på dagis.Innan Julia kom till världen så gick jag varje morgon & det var en sån skön start.Ska nog försöka med detta så länge jag inte har något jobb iallafall.Något träningskort blir det inte då jag är precis luspank & kommer nog att vara det ett tag nu när alla jäklar ska ta mina pengar!Med jäklar menar jag CSN som tycker att jag har en sån kraftig inkomst med min a-kassa att det är dax att börja betala av mitt lån, sen har vi skatteverket som ska ha ofantligt mycket pengar efter företaget jag hade.Ska bli så skönt när den tiden som företagare äntligen kan lämnas bakom mig & så skönt att få göra en vanlig hedlig deklaration i år som inte kommer att kosta multi! Läste igår om en tjej som bloggar & kan ta ut 100,000kr i månaden bara från bloggannonserna!!!Det vore inte så illa!
Nä nu ska jag ta tag i dammsugaren igen, tydligen min lott i livet för 5000kr i månaden...... nej jag är inte bitter............

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar