torsdag 10 mars 2011

Soft......

Lämnade Julia på dagis & tog mitt varv runt strömmen innan jag åkte hem igen.Nu har jag ätit god frukost framför "efter10" & tagit det väldigt lugnt.Idag ska jag inte iväg förrän vid 13, ska då till Pia`s & få ihop ett schema.Jag har lite ont i magen hur det ska bli med lillan om det blev långa dagar på dagis.Hon är fortfarande ledsen när jag lämnar av henne & vi ska inte tala om när hon ser en av fröknarna, det går bara inte.Sen äter hon inte fortfarande speciellt mycket & inte sover nån längre tid.Blir lite orolig att det inte är en fas utan att hon helt enkelt vantrivs & då känns det ju inget vidare att lämna henne där 8 timmar.Vi får veta nu i april om vi får plats i Eksund & jag funderar på om det inte är värt att byta & kolla om det fungerar bättre men tänk om inte!Hon verkar ha jätte skoj med Albin fortfarande & de här få timmarna hon går nu fungerar men han slutar nu i sommar & hon ska få längre dagar, hhum.........
Fick se lite bilder igår som fröken hade tagit på Julia & Albin, så himla gulliga.De verkar göra allt tillsammans, han läser för henne, myser i soffan, busar.
Idag har det blivit klirr i kassan, gillar faktiskt att a-kassan delar upp utbetalningarna känns inte så långt då till 25.Ska åka & handla mat på maxi efter att jag hämtat Julia så kanske vi kan äta något gott i kväll & kanske fira lite mitt nya jobb (i en månad iallafall)!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar