söndag 6 mars 2011

Sammanfattning av helgen.............

Fredag åkte vi till Linköping & hämtade upp mormor som hade varit hos kusinerna & sovit över.Det blev fika & lunch på Ikanohuset!


Lördagen började med födelsedagskalas hos farmor & farfar.Det var farfar & farbror som hade fyllt i veckan.Vi hade ju också missat Wilmers kalas i januari så även han fick presenter!



 




Senare på kvällen svidade jag om & åkte in till Manesa för en tjejmiddag.Det var 15st mammor från tordagsfikat som lyckades få en partykväll tillsammans utan barn!Det blev god middag med massor av vin för att sen inta dansgolvet ett par timmar på Hugo.Det var nog flera år sen som jag dansade så mýcket, super kul!
Kvällen slutade dock lite tråkigt med missförstånd med taxikillen så jag blev fast hemma hos Linda i mörka skogen & vågade absolut inte gå hem.Jag ringde Markus som fick ge sig ut & hmta mig medans lillan låg & sov hemma själv.Kändes inte alls bra att hon var själv hemma men Markus körde som blådåre så vi kom hem snabbt, kanske tog 5 minuter!Klockan var 2,30 när jag la mig i sängen för att sova & hon var 6,38 när Julia tyckte att det var dax att gå upp.I det läget kändes det inte värt det med en ute kväll fast....jo det var det för det var länge sen jag hade så roligt!



Idag är man somsagt "lite" små trött men tackvre det fina vädret blev man lite piggare & kunde ge sig ut.Vi åkte in till stan & gick en promenad med mormor & så matade vi änderna.Julia tyckte det var spännande med så mycket fåglar omkring sig men jag tycker de är lite äckliga när de blir så där närgångna.Efteråt följde vi med mormor hem, där fick vi vara med när mormor & Rolle hade en lite förfest tillsammans med Inga-Lill & Gunnar.De skulle gå ut & äta & titta på Sven-Ingvars.Då kändes det som lördag igen
 




1 kommentar:

  1. "tack" för den där bilden förresten....hmm inte snygg!

    SvaraRadera