måndag 1 mars 2010

Flyttstyling.....











Jag & Julia mötte upp Malin efter hennes jobb för att hjälpa till hemma hos henne,Dan & Alicia inför deras husförsäljning.Imorgon kommer fotografen till dom för annonsen så vi skulle piffa lite.Det blev ganska så många nya växter till fönstrerna & sen lite "ta bort & flytta runt".Jag glömde dock att fota allt vi gjorde men det blev en bild från TV rummet,det är inte klart på bilden dock men det blev nya kuddar & interiörer i cerice rosa. Det blev så vårlikt & fräscht.I matrummet som har mycket mörkt trä blev det bara vita detaljer,köket vitt & lila & sovrummet som var brunt kom det in lite turkost.Jag hade med mig lite grejer som var hemtagna från Zink & lite annat.Det är mer jobb än man tror,Malin & Dan hade ändå hållt på hela helgen & rensat & städat.Det var så himla kul,det skulle jag verkligen villja arbeta med,just att få göra fönstrerna snygga med växter,planteringar & interiörer är super kul!Det funkade bra med Julia också,hon låg mest på en matta på golvet & blev road av Alicia.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar