fredag 5 mars 2010

Äntligen syre!




Efter lunch packade jag in Julia i bilen & åkte in till stan.Jag ställde bilen vid Färgargården & promenerade vid strömmen ner till Sophie på Sis & Bro.Vi köpte sallad på Paus & åt.Idag började jag räkna points(något måste man ju göra åt detta) men insåg när jag kom hem att den där himla salladen var ju inte så snål som jag trodde,det blir ingen mat i kväll!Annars så var det fantastiskt att få vara ute att gå,vi är ju instängda nästan här ute på landet av snön,man måste ta bilen för att gå en promenad & då blir allt lite jobbigare!Jag fick lite vårkänslor när man äntligen kunde se asfalten!Hos Sophie blev det lite present inköp & ett par lila byxor till Julia.Vi blev tillfrågade om vi ville gå som modeller på en modevisning eller sanarare Julia jag blir ju bara en "Bärare".Jag sa att jag skulle tänka på det,vet inte om jag fixar det.Det var denna månad så då gäller verkligen att vara noga med att räkna points!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar