söndag 7 mars 2010

"Athena mat & spa!"







Idag var Markus ledig & då brukar det alltid bli mat på stan & så blev det även denna dag!Brorsan ringde imorse & var sugen på att komma till Norrköping med Ada.Han ringde även mamma så de tre gick på utställning tillsammans & sen mötte de upp mig ,Markus & Julia & så gick vi alla till Athena.Jag älskar grekisk mat,det var så himla gott.Jag fick ju tyvärr sålla lite på menyn men åt ändå ganska "nyttigt" tycker jag,men jag hade ju hemskt gärna tagit den varma kladdiga chokladkakan som Markus tog till efterrätt,TERROR!Lilla Ada tyckte det var super gott med tapenade & åt med god aptit,men sen blev det en situation i blöjan så det fick bli ett bad i handfatet för hennes del inne på toan.När de kom tillbaka skämtade brorsan om att det var ett schysst ställe med mat & spa!Mätta & belåtna gick vi en promenad efteråt & väntade in tåget tillbaka till Linköping.Det var mycket trevligt,precis så som man ska göra en söndag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar