lördag 27 mars 2010

Mitt nya Jag!



Är precis hemkommen från Barberar`n efter tre härliga timmar med ompysslande.Skulle kunna ha betalt bara för att få håret tvättat & masserat,helt underbart!!!!
Det blev steg 1 idag med att ta itu med mitt sönderfärgade svarta hår,lite slingor & färgning av hårbotten.Nästa gång om ca två månader kan vi sätta i mer färg & slingor.
Hon klippte inte så mycket så att jag ska kunna ha en enkel frisyr men det känns som om jag har nytt hår för det är helt underbart glansigt & fint.

3 kommentarer:

  1. Gud va fint det ser ut!!!,det måste du vara nöjd med, puss o kram mamma

    SvaraRadera
  2. Jätteläckert! Skönt också med lite egentid :-)

    SvaraRadera
  3. Fantastiskt snyggt - vilken puma! Ska nog fundera på att klippa mig i Norrköping nästa gång :-))

    Kram Camilla

    SvaraRadera