söndag 7 mars 2010

Lördag!

Det blev en favorit i repris!Vädret var ju lika fint då så jag & Julia tog bilen ännu en gång till Färgargården & gick en promenad runt strömmen(måste ju tjäna extra points nu!)Mormor & Rolle ringde & var också ute & gick så vi mötes upp vid fängelset & gick sen till arbetets museum & åt lunch.När vi kom hem igen var både Julia & jag super trötta men det var bara att fixa i ordning sig för middag uppe hos svärföräldrarna.Både farfar & farbror Fredrik fyllde år i veckan som var så det skulle firas över en middag.Julia somnade ganska direkt i mitt knä efter att hon fått gröten så vi blev inte så långvariga men det var trevligt.När vi kom hem började Seven på TV så jag blev jätte glad för den var länge sen man såg.Jag somnade väl efter tredje reklamen!!!Men det var nog tur det för tydligen skulle jag gå upp & leka straxt innan 7.BYE BYE söndagssovmornar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar