lördag 20 mars 2010

En lördag med vårkänslor!

Imorse väckte Julia mig straxt innan kl 7.Hon var pigg som en mört så det var bara att masa sig ur sängen.Men det gjorde inget för jag hann städa & fixa lite för Ida kom på fm & fikade.Vi trodde att Ebba skulle med också men hennes pappa ville ha lite pappatid så Ida kom själv.Det känns så konstigt nu när mammorna kommer utan barn,det fattas något!Så känner jag när jag åker från Julia,det fattas nåt!!!!!När Ida åkt tog Julia & jag en promenad,SÅ underbart det var ute!Jag kunde ta joggingskorna på mig(bara det!) & man blev bra varm i vinter jackan.På åkrarna & även vår gräsmattan & vägarna här ute var det översvämningar,en del vägar var t.o.m avspärrade!
Ikväll vankas det bra på TV,kanal 1 visar Stieg Larssons Millennium.Det får jag bara inte missa,jag hoppas att lillan sover sött vid den tiden!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar