onsdag 17 mars 2010

Matvraket is back!



Julia har inte varit så sugen på mat nu under förkylningen villket är förståligt men idag fick hon smaka kyckling i ris & det var toppen.Det gick åt en hel stor burk & ändå fanns det plats för lite favo dessert Mango-banan.Det är ju ett friskhets tecken ialla fall!Annars har natten varit jobbig,hon har vaknat & varit helt tjock i näsan & får nästan panik när hon tar nappen i mun & den måste hon promt ha.Det har varit lite mer nappsug på henne nu under förkylningen!Jag är glad att jag köpte en liten mini ficklampa för ett tag sen för den har varit toppen att lyst med när jag har gett Julia näsdroppar mitt inatten så jag inte har behövt tända lampa & väckt henne mer.Julia får regelbundet näsdroppar(riktiga inte sån saltlösning som är klippt odugligt!)annars skulle det inte gå alls men hostan har vi inget mot,vet inte äns om det finns till så små?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar