söndag 28 februari 2010

Mariadagen!




Så var det dax igen för att fira namnsdag,idag var det både jag & Julia som firade.Markus var ledig & åkte & köpte frukost på morgonen sen blev vi bjudna på¨middag hemma hos mormor & Rolle.Mormor hade köpt en lite goseleksak & en bok till Julia,gosen fick hänga med hela middagen.Jag som redan hade fått ett par super bra ugnsplåtar fick dagkräm & mascara,hon är snäll hon!Det var en lugn dag,Rolle & Markus spelade golf på tvspel & vi andra låg & myste.Idag är det också 6 år sedan jag öppnade upp dörren till min lilla butik Zink(imars blir det 1år sen jag sålde!).Helt sjukt vad åren har gått,men jag kan ändå fortfarande komma ihåg känslan jag hade den dagen när allt var klart & på plats & jag inte längre skulle "leka" butik utan faktiskt öppna en!Det var såååååå himla skoj & nån mer gång ska jag göra det igen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar