fredag 23 april 2010

Snabba beslut!


Eftersom att Markus fyller på onsdag har vi diskuterat fram & tillbaka när vi ska fira.Sen ringde jag min bror idag som sa att det passade dom imorgon så så fick det bli!Jag & Julia skulle ha träffat Erika & Astrid på stan men det var bara att dra på sig städhandskarna istället.För att underlätta lite beställde Markus en smörgåstårta som ska hämtas imorgon så är det bara fikat som ska göras.Man hinner ju inte så mycket mellan lek,mat & blöjbyte.Nu slappar jag lite framför "Så ska det låta" men det är fortfarande mycket som ska göras,får skylla oss själva som städar så sällan så det blir mycket på en gång!Vi tycker väl att annat prioriteras på kvällarna!


Jag är annars lite ledsen i ögat för vår lillla Gosan har varit borta nu i över 1 vecka & det är inte likt henne så jag farar över att det har hänt henne något & att hon inte kommer att komma hem.Vi som trodde för ett tag sen att hon skulle få kattungar & skulle börja fixa lite liggplats,så bara försvann hon istället.Det är det värsta med att ha utekatt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar