onsdag 21 april 2010

Mysig fm med mormor!


Efter Julias morgonlur åkte vi in till stan för att träffa mormor.Vi började på Waynes för lite mellis & kaffe.Vi gick sen till Lindex som hade Club erbjudanden så det blev en jacka till Julia,en bh & tunika till mig.Sen var det dax för en snabb lunch innan mormor började kl 13.Då åkte Julia & jag till Sis & Bro barnkläder & hälsade på Sophie & kollade läget på Skolgatan.

I natt har Julia sovit helt på egen hand då det blev att sätta tillbaka sidan på spjällsängen efter olyckan igår.Vi sänkte även madrassen till det lägsta(tänker inte ta några risker).Jag trodde det skulle bli en as jobbig natt för mig eftersom jag skulle behöva kliva ur sängen nu för att trösta eller leta napp istället för att bara kunna sträcka ut armen.Men vi vaknade imorse av en bubblande liten tjeja som sovit hela natten i sträck,så fel man kan ha!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar