torsdag 8 april 2010

Mormor,moster,kusiner,,Erika,Astrid, Julia & jag!









Idag skulle mammafikat vara hemma hos Linda som bor i närheten av oss men det blev inställt.Jag som hade tänk promenera hem till dom kände inte för att packa in Julia i bilen & åka till strandhugget där det blev istället.Jag är så trött på att konka in vagnen i bilen varje dag.Men det blev så ialla fall för svägerskan Lena ringde så vi mötte upp henne & barnen samt mormor & Erika & Astrid.Vi gick ett varv runt strömmen,lekte lite i folkparken,Julia & Astrid gungade för första gången.Sen gick vi till Arbetets museum & fikade.
Jag var genom tjock i näsan & har fått nån slags ögonhinneinflamation misstänker jag så jag mådde ju inte så bra men Julia var jätte lycklig över att få träffa alla!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar