fredag 16 april 2010

Molnigt.



Vår lilla solstråle har lyst med sin frånvaro idag.Vi hade en fruktansvärd natt när det enda som fick Julia att sluta gråta var stående position med henne i famnen vaggande.Så fort jag försökte sätta mig ner eller en värre ligga så vaknade hon & grät.Pappa dög inte i huvudtaget.
Vid 3 ungefär kunde jag lägga mig i sängen med Julia fortfarande på mig,har inte sovit så mycket kan jag meddela.
Sen imorse kom förklaringen,över 39 i feber!
Vill gärna tro att det beror på en väldigt liten vass sak i mun som är på väg upp på högersida(derglar ju lite också som synes!) men är hon dålig imorgon med så tar jag det säkra före det osäkra & åker med henne & tar ett blodprov så att det inte är urinen igen.
Jag är verligen inte van ( tack och lov för det!) att Julia är gnällig & styrig, hon är ju alltid glad & nöjd med det mesta.Idag har inte äns hennes leksaker varit roliga,de har hon bara slängt iväg när jag gett henne & så har hon tjurat.Det är jobbigt att se henne så där!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar