tisdag 20 april 2010

Julias första näsblod & mitt "hjärtstillestånd"!


Jag hade lagt Julia på vår säng som jag alltid gör på fm.Jag hade också somvanligt lagt kuddar runt henne som en mur.
Jag satt sen utanför rummet & pratade i telefon när jag hör hur hon gråter,jag springer in & tittar på sängen-den var tom! Vart var hon?,jag hörde ju henne skrika!
Då fick jag se hennes huvud vid Markus sängbord,resten av kropppen låg under sängen.Fråga mig inte hur hon lyckades med det.
Jag tror nog att mitt hjärta stannade ett par sekunder där.Jag tog upp henne snabbt & ser att det rinner blod från hennes näsa.Då började även jag att gråta,så pass att Julia slutade & tittade på mig undrande.Efter en liten stund när vi hade lugnat ner oss gick jag igenom henne för att kolla bulor & kände lite på näsan så att det inte var något större som hade hänt.Jag ringde även sjukvårdsrådgivningen & de frågade om hon verkade trött & lite medtagen men just då röjde Julia bland hennes leksaker & jollrade så de tyckte inte att jag behövde oroa mig!
Min älskade lilla tjej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar