onsdag 10 februari 2010

Snorigt första biobesök!

Efter en super jobbig natt med nästäppa chansade jag ändå & for iväg till stan i morse för att möta upp Erika & Astrid.De hade också haft en tuff natt så alla var lite ur form.Vi började med en frukost & sen iväg till filmstaden för barnvagnsbio.De visade "har du hört ryktet om Morgans".Den var mycket bra tycker jag,kul.Julia tog sin sedvanliga fm tupplur så jag kunde se nästan hela i lugn & ro.Men det var många som hade pigga barn som inte ville se på film men det gick ju bra att leka på filtarna på golvet.Efteråt gick vi till Paus & åt lunch & då hängde även Linda & Viktor med,Julia sov då också.Sen när vi kom hem blev hon riktigt dålig.Hon har snorat & nyst så hon ärt alldeles röd under näsan & lite feber.Det har varit ett halliballola varje gång jag ska torka eller använda nässugen så jag ser fram emot natten verkligen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar