måndag 22 februari 2010

Snäll sjuksköterska!




Sjukhusvistelsen gick relativt bra.Det är ju alltid plågsamt att se Julia gråta. Mycket är nog för att alla håller fast henne sen hoppas jag verkligen att nålen känns som villken vaccination som helst men det kommer jag aldrig få veta.Julia vår lilla solstråle höll låda hela tiden så sjuksköterskan tyckte hon var så härlig & duktig så att hon gav Julia en fin liten gosehund.Sånt värmer faktiskt när man har varit där så ofta & de har bråkat med henne så mycket.Jag är så himla stolt över min lilla tjej att hon kan ligga där på britsen med ett leende över sitt nya gosedjur när läkaren nästan precis punkterat hennes urinblåsa,hon är helt fantastisk!
Vad som händer nu vet vi inte,läkaren ringer under veckan!Jag hoppas han ringer med goda nyheter denna gång för nu vill vi inte vara med om sånt här längre.

1 kommentar: