fredag 26 februari 2010

Ett äventyr........








Tidigt imorse(tidigt enligt våra normer)kom Erika & Astrid & hämtade oss för en dag på Ikea.Tur nog gick det att trycka in 2st vagnar i deras bil.Vi började vårt äventyr med en Ikeafrukost för 24kr, helt otroligt!Det var mysigt att sitta där & äta frukost & tjejerna åt lite mellis.Då var det lugnt & skönt i matsalen.Andra gången vi kom till restaurangen för att äta lunch var det kö genom halva stället.Det tog ca 15min för mig att skaffa fram köttbullarna(förstås)till mig & Erika medans Erika fick underhålla Julia & Astrid som redan hade fått mat.Utanför matsalen stod det en fotograf & fotade barn gratis,det nappade vi på direkt.Först ut var Julia som fick ligga på mage.Killen var så himla bussig så man fick titta i datorn på bilderna & tyckte man inte att det blev bra tog han mera.Jag hittade 2 st som jag tyckte var bäst men själv klart hade jag gärna tagit alla!Man skulle få 1st utskrivet direkt men han gjorde fel så jag fick 2st.Kolla in fotomodellen!!!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar