söndag 7 februari 2010

Drömhus.....

Idag tog vi igen ännu en födelsedag-min pappas.Det blev lunch & en promenad runt Åselstad & tittade på hus för lite inspiration för framtida husbygge.(vi drömmer om eget hus)Det finns ju så mycket olika varianter & stilar.Jag vet bara hur jag vill ha planlösningen men inte hur huset i sig ska se ut & villken färg.Det är mycket att tänka på & många beslut så att det är lika bra att sätta igång.Jag har ritat ner lite tankar själv men jag tycker ju att det roliga är att fixa med inredningen,de där besluten om vart tex eluttagen ska vara får gärna någon annan bestämma.Ska bli intressant att se om vi änns får bygglov för den plats vi vill ha för det verkar inte vara det lättaste även om man äger marken själv!Fortsättning följer....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar