tisdag 23 juni 2009

Uppladdning för värmebölja!

Idag vaknade jag frisk,nästan som om jag aldrig hade varit sjuk!Mamma & jag åkte runt lite på fm bla till morfars grav med en miniros & sen åt vi lunch innan hon började jobba.När jag kom hem var jag genomsvett & fick sitta i skuggan för att överleva så nu har Markus hjälpt mig med min lilla mini pool.Vi funderade ett tag hur vi skulle få upp den utan någon pump men efter ett försök till att blåsa förhand gav Markus upp & vi bar upp den till verkstan & pumpade upp den med tryckluftslangen!Nu väntar vi bara på att den ska bli vattenfylld & det lär väl ta ett tag.Så jag tittade till min frösådd & det börjar ta sig även där,kul! Gud så skönt jag ska ha det imorgon & plaska runt i min lilla pool,hi hi.









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar