lördag 27 juni 2009

Snart så........

Är nu i vecka 37. Det är ju helt sjukt vad tiden har gått snabbt. Det har varit en spännande resa men det ska bli så skönt när den lille kommer ut. Nätterna blir bara värre det är helt odugligt att hitta en skön ställning & så är det apvarmt , fötterna är mer svullna så nu kan jag inte äns komma i mina "gravidskor", de små gulliga sparkarna har förvandlats till onda starka kickboxningar så att det känns som om en fot kommer att komma ut genom skinnet när som helst & revbenen upp i halsen, & en halsbränna som inte går att beskriva med ord. Man ska tydligen vila mycket nu den sista tiden står det i böckerna men jag har vilat i tre månader, börjar på att bli skapligt rastlös & skulle inget hellre villja än att få ta på mig mina tränningsskor(som jag inte har kunnat haft på några månader!) & gå en riktigt lång promenad i rask takt,speciellt nu på sommarkvällarna!Men snart så är det vår tur & det ska bli så roligt att få se vem det är som har styrt där inne hos mig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar