söndag 7 juni 2009

Ingen dyr resa ialla fall!!!!!



Nationaldagen fortsatte med sverigebakelse som svärfar bjöd på! Markus var lite emot det då vi samtidigt var på väg till Vingåkers outlet men optimist Anna tyckte det skulle räcka att vara där i en timme för det finns ju inget där ialla fall! Trodde jag ja, dom hade gjort om ganska mycket sen vi var där sist!Nu fanns tex polarn & pyret till både barn & mamma,laban & lilla Anna,Vincent skor, men det upptäckte inte jag förän det var tio minuter kvar tills stängning,kul kul!Men jag hann hitta ett par underbara små skor till lilla Ada,"Vincent "gör ju så fina!

Men anledningen till att vi åkte var att Markus skulle hitta en kostym till sin 30 års fest på lördag & det gjorde han också i sista sekund så det var ju toppen.

Jag själv fick helt enkelt tygla mitt shopping begär,får kanske åka när knodden är ute istället!

1 kommentar: