måndag 8 juni 2009

Måndag med stort M.

En måndag full av ärenden! Började med att åka & köpa ett bröllopskort till en gammal vän Helena Wahlstedt som gifter sig i helgen.Bröllopet äger rum i USA så det fick bli ett kort levererat till hennes mamma som tar med det!Ett stop hos videobutiken för att lämna tillbaka Twilight & YeS man -helt ok filmer!Sen åkte jag & lämnade de sista räkningarna till revisorn för en sista bokföring,nu är jag bara en helt vanligt , arbetslös, fattig men lycklig gravid tjej. Malin jobbar i närheten så det blev ett besök på Eon(men jag fick inte komma in i byggnaden utan vi fick träffas utomhus-skumt) när hon hade lunch & jag passade på att äta mellanmål(måste hela tiden komma ihåg mat & tillgång till toaletter!)Därefter bar det iväg till Skolgatan-konstigt ,jag känner fortfarande inget speciellt när jag ser "min" skylt!Jag hoppade in till Sis & Bro för att hälsa på hos Sophie & klämma lite på bebis kläderna!Mamma kom förbi på sin lunch & hejade! Jag passade på att låna toaletten för att sen springa ett varv på stan.Lite ny hårfärg,lämnade Markus nya kostymbyxor på kemtvätten,köpte smarrig sallad på Paus åkte hem & åt. Total däckade i soffan.............det var en hård dag i min annars lugna vardag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar