torsdag 4 juni 2009

En trip till förlossningen!

Har precis kommit hem från förlossningen.Lugn det är ingen bebis påG ännu,vi var där med föräldragruppen!Det var precis som jag hade fasat över -tråkigt,sterilt & "sjukhus". Ska det vara så svårt att sätta lite färg på väggarna & pyssla om stället lite, speciellt på BB. Jag ska ju inte dit för att jag är sjuk!Nä de borde ta in några inredare som piffar till det lite! Vad är det för bullskit att inte alltid männen ska få sova över?Det är väl inte bara jag som ska få mitt första barn? Ska Markus kanske få åka hem själv efter en omtumlande dag som har förändrat hela vårt liv & jag bli lämnad själv med alla känslor & dessutom med ett barn som jag inte känner ännu! Dessutom kan det absolut värsta inträffa-dela sal med främmande människor!Alla som känner mig vet att jag hatar sånt!Nu säger väl alla som har fått barn att jag inte kommer att bry mig när jag väl är där.Kanske, kanske inte...men just nu är det något som oroar mig!Jag som kände mig så cool innan & nu blir jag nästan tjutfärdig när jag tänker på att bli inhasad till en sal med 4st andra. Kalla mig fjantig men jag vägrar!!!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar