söndag 14 juni 2009

30-års kalas!




Igår firade vi Markus, fredrik & Daniel som blivit 30 år!
Hela dagen var det full rulle med att plocka lupiner & dekorera lokalen med björkar & ballonger!Festen var på restaurang PS med ca 70 personer, god mat, dryck & musik.
Jag klarade mig bra under kvällen med mitt substitute till alkohol-carlbergs alkoholfria öl. Markus bjöd upp till dans men klumpen(jag) orkade inte många steg!
Hemgången blev runt kl 3 & då var det alldeles för svårt att somna sen ska man ju inte tro att toalettbesöken uteblev bara för att man var på fest,nej då det blev ett par gånger även denna "natt". Idag har jag ingen röst, fötterna ser man inte vad som är vad på(blir inte att komma i några skor idag!) huvudet känns tungt- med andra ord känner jag mig jäkligt bakis! Ganska orättvist med tankte på att jag fick bara titta på när alla andra festade igår! Men en riktigt bra fest var det i allafall som killarna bjöd på!!!

1 kommentar: