fredag 5 juni 2009

Natten from Hell!

Jag tvivlar på att jag har sovit i en timme i sträck under hela natten.Började med att vi gick & la oss vid 24 eftersom vi hade sån energi-Kul!Då började mina ben krypa & värka, jag var som en elvisp som for runt hela tiden,ingen sida var bra!Sen började huvudet snurra med barn,bloggar & massa annat,var är off-knappen när man behöver den? Efter att jag har snurrat ett par timmar vaknade lilla pyret i magen & ville boxas & då är det inte tal om att kunna somna.Gick tillslut upp på toa,då var klockan nästan 4 & som vanligt räcker det med att jag sätter fötterna på golvet så tror min kropp att det är dax att gå upp.Försökte dock somna om men det var för ljust i rummet & sen började pyret igen!Markus klocka ringde kl7,jag låg kvar till 7.40 sen gav jag upp försöket att sova.Just nu känns det som jag har världens baksmälla & tvivlar på att jag kommer att orka nånting idag.Suck!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar