lördag 16 april 2011

"vill också va mè".......

Annelie & jag hade jätte jätte trevligt igår, vi åt gott & drack en himla massa vin.Det blev dock en senare middag än planerat då Julia var helt bestämd över att hon inte skulle sova alls.Jag började natta henne en halvtimme innan det var bestämt att Annelie skulle komma just för att jag ville att hon skulle sova då så att vi kunde fixa med maten.I vanliga fall så tar det max en 15min nu för tiden till att hon sover men icke igår.Jag höll på att bli tokig på henne, det gick bara inte.Tillslut fick hon vara uppe med oss.Hon satt en stund vid bordet men sen var det dockan som hon pysslade med, helt nöjd.Jag & Annelie satt & pratade tills Markus kom hem efter två.Så man var "lite" trött när Julia väckte mig vid sju men det var bara att bita ihop & sen när Julia sov fm ladde jag mig också & sen sov vi båda i tre timmar, det tackar jag för!Sen var det bara att klä på sig & ge oss ut i det fina men blåsiga vädret.Julia ville gå & hälsa på pappa hos grisarna & då följde t.o.m jag med.Då fick Julia se en lite gris föddas & sen fick hon klappa en som var tre dagar gammal!Det är väl inte illa för en snart tvååring att redan ha så mycket erfarenheter.Vad ska det bli av henne?!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar