torsdag 21 april 2011

Så himla fiiiiiiiiin........

När Markus hämtade Julia på dagis idag fick han med sig ett litet påskpynt som Julia "gjort", hennes första!
Jag blev helt tårögd när jag kom hem & fick se den på bordet.

Imorse möttes Julia & jag av en massa fina påskkärringar, typ alla var utklädda till något påskigt.Rookie som man är & ingen som berättat så hade  inte Julia någon förklädnad.Men jag tror inte det gjorde henne något för hon tyckte nog alla såg lite konstiga ut.
Dagen på jobbet gick bra men det blev en lång dag så nu är jag helt slut.Fick min första "riktiga" lön idag på 7år.Märklig men härlig känsla!
Imorgon fm blir det först ett stop i Linköping på födelsedagskalaset för Maja & Elis & sen rullar bilen vidare mot Göteborg, tjoho.
Glad påsk på er alla!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar