fredag 8 april 2011

Fredag.............

På fredagar jobbar jag till stängning i butiken så det blir bråttom hem för att träffa lillfisen innan läggdax. Men vi har ju våra mysmornar varje dag eftersom vi inte behöver vara på dagis förrän klockan 9,00.Idag var en bra lämning på dagis & Markus sa att han hämtade en superglad tjej, skaplig skillnad från igår när både jag & Julia åkte hem & tjöt.
På jobbet var det fullt ös hela dagen  & det är så himla kul.Jag älskar när det är lite stressigt & körigt, jag funkar bäst då.(Skönt att slippa sitta på ett lager hela dagarna & såsa. ha ha)
Imorgon ska jag jobba min första lördag & om det är som de andra lördagarna som varit förväntar jag mig lika mycket ös då.Nu väntar soffan & lite ompysslande av mina stackars(självsprickor) händer & lite med sambo kanske också :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar