söndag 10 april 2011

Lördag.

Medans jag skulle jobba i några timmar hängde Julia med mormor inne i stan.Det var inte så mycket att göra på jobbet som jag hade hoppats på.Det var nog för fint väder, då vill alla sitta i solen & bara vara.Mormor & Julia lekte i vasaparken innan vi möttes upp & åt lunch tillsammans.
När jag gick på drottninggatan stannade en gubbe migför han ville fråga en sak.Jag trodde det vart om vägen eller nåt men Nej...."vad tänker du på om jag säger att Jesus älskar dig"? Jag bara skakade på huvudet & gick, avskyr sånt där.När vi sen kom hem knackade det på dörren, jag öppnade & två män stod utanför." Vi vill bjuda in dig till ett möte med Jesus"  Jag slog igen dörren! Hade tokstollarna en drive i helgen eller hade jag bara väldigt otur att stöta på dem?!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar