tisdag 12 april 2011

Så här är det.........

Anledningen till att jag började blogga var av trisstess när jag var hemma & gravid.Men sen kom idén om att detta skulle bli en slags dagbok som sen Julia & jag skulle ha & kunna titta tillbaka på.Jag upptäckte ganska snart att det var många som följde bloggen men det är rätt intressant hur det kan komma fram genom andra personer.Ingen av er (förutom de nära jag känner) skriver  heller några kommentarer eller "visar er villket skulle vara trevligt.Jag står för allt jag skriver & skriver alltid utifrån mina egna känslor, är något bra eller dåligt skriver jag det.Det behöver inte betyda att alla ska hålla med mig eller tycka det samma men nu är ju detta min blogg & det handlar om oss. Bloggen är ett sätt för mig att skriva av mig när jag mår dåligt & inspirera när jag mår bra.Jag har ingen reklam & tjänar inga pengar på den utan den är helt för min egna skull men självklart är det kul att så många följer den.Jag är fullt medveten om att det som hamnar på nätet är öppet för alla men det gäller ju allt.Det går att hitta det mesta om personer med eller utan blogg nu för tiden.Ibland kanske man vill att det ska komma ut också så att visa saker kan bli ändring på.Så var det sagt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar