måndag 25 maj 2009

Vårt underbara lilla barn!


Den 14 januari-09 fick vi tid för ett ultraljud med nupptest.
Då kollar man risken för att fostret är skadat.
Markus & jag hade diskuterat innan att om det var något fel på barnet skulle vi välja att ta bort det.Kanske låter hårt men så kände vi.Jag var jätte nervös kvällen innan & sov nästan ingenting den natten. När vi kom till sjukhuset blev jag rädd att barnmorskan skulle säga att det inte fanns något barn & att jag hade inbillat mig allt eller att jag var skengravid.Så satte hon "maskinen"(vet inte vad det heter) mot min mage & där var vårt underbara lilla barn. Så livlig att barnmorskan knappt kunde mäta allt hon skulle. Jag var överlycklig-vårt barn var friskt! Datumet för födseln sattes till 23Juli.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar