måndag 25 maj 2009

En härlig dag!


Jag är nu i vecka 31+3.
Två månader kvar tills vår lilla skatt kommer.
Fötterna är stora & svullna .
Tycker de liknar Frodos fötter i Sagan om ringen!
Har sovit ganska bra i natt förutom det nattliga besköket på toaletten som jag är urless på nu.
Sitter på altanen & skriver.
Solen steker på & jag kommer antagligen få fler pigmentfläckar pga det men just nu är det värt det!
Göken hörs i närheten.
Det är så fint i min trädgård med alla äppelträden som blommar.Just nu har jag det riktigt härligt!
Min knodd i magen sparkar för fullt-skönt då vet jag att han mår bra! (Markus & jag har sagt"Han" hela tiden,snopet om det kommer ut en "Hon".)

Idag vill jag gratulera min vän Inger som fyller 30år, massor med kramar till dig!!

1 kommentar:

  1. Underbara svägerska!
    Ser jättebra ut Anna! Jag blir alldeles varm när jag läser det du skriver. och det ska bli spännande att följa er.
    Massor av kramar

    SvaraRadera