torsdag 16 december 2010

Fika & tillbakablick!

På fm var vi på vårt tordagsfika.,kanske det sista för i år,om ingen känner att det finns tid.Jag funderar på nästa vecka, måste ju bli av med allt mitt julbak!
Julia & jag tog sen en tripp till Hageby.Mest för att träffa Frida men hon hade inte börjat att jobba  när vi kom.Mina impulsturer till hennes jobb brukar sluta så tyvärr.Så det fick bli en lunch på tumanhand & lite julklappsköp.Det känns skönt att kunna ta den sista veckan nu bara till att handla allt det andra runtomkring som behövs för en trevlig jul.På juldagen ska vi vara här hemma med min familj & då vill jag självklart fixa någon fin dukning.

Förra året dekorerade jag bordet med granris, äpplen & ljus.Det funkar alltid till jul tycker jag men någe nytt till i år får det nog bli!Jag fattar knappt att Julia ska fira sin andra jul, vart tar tiden vägen?
Då hade hon nästan precis lärt  sig att sitta i barnstolen & var så nöjd med det.I år har vi en lite mer fartfylld  & busig tjej & det kommer att bli en super mysig jul!

1 kommentar:

  1. Oj var tog det här året vägen, man ser på Julia att det har hänt massor, puss mormor

    SvaraRadera