fredag 17 december 2010

Gud vad jag är fjantig.....

sitter här & tjuter för att Julia ska börja på dagis i januari.Det har varit en sån fantastiskt rolig tid & det har gått alldeles för fort men tiden är inne.
Vi har ju haft lite problem med kommunen om dagis & blev erbjudna en plats i ektorp som vi tackade nej till sen har jag inte hört något.Så idag efter att jag varit på arbetsförmedlingen kände jag att det var dax att ta itu med det igen.Jag hade redan planerat vad jag skulle säga om kvinnan var så där dryg igen som hon var sist men det enda jag behövde säga var Ja tack! Hon erbjöd Julia en plats i kneippen istället! Det är det enda dagis efter eksund som vi har känt att vi vill ha & vi fick det........Å jag tjuter.

1 kommentar:

  1. Lilla gumman, jag förstår hur det känns, nu ska lilla Julia bli stor, och det känns jättekonstigt. puss o kram mamma

    SvaraRadera