onsdag 8 december 2010

Nåldyna .....

Idag var det dax för mig igen att besöka örondoktorn.Det blev ett allergitest med 12st små nålstick i armen & tack & lov var jag inte känslig för något.Mitt "döva" öra med vatten i hade gått tillbaka till det normala så jag slapp ta hål på det, känns väldigt bra!

Denna vecka verkar annars vara våran oturs vecka........
I natt vaknade vi av en duns & att Julia skriker något fruktansvärt, jag trodde jag skulle få en hjärtinfarkt.Julia har ju en förkärlek till att vakna hundra gånger under kvällarna & nätterna så vi får sitta hos henne.Men igår kväll orkade jag tillslut inte & lyfte över henne till våran säng.Hon ligger då emellan oss så jag begriper inte hur hon kunde krypa över mig utan att jag märkte något, annars vaknar jag ju åt minsta lilla.Det blev inte mycke sömn mer för mig denna natt, hade så dåligt samvete & var så orolig att något allvarligt hade hänt med hennes huvud.Men idag har hon varit somvanligt så det är nog ingen fara men man blir ju rädd.Markus & jag är helt slut.
Två dagar kvar, skönt när denna vecka är över!

1 kommentar:

  1. Anna!!!
    I dag är det din dag!
    Grattis på namnsdagen:)
    Kramar från Malin

    SvaraRadera