lördag 25 juli 2009

Vad är detta?

Vaknade i morse & var tvungen att tänka till en stund, var jag uppe på toa i natt? Har jag haft halsbränna som jag har vaknat av? NEJ , jag har fått sovit!Vad betyder detta nu då?Jag ska ju inte må bättre än förrut,jag ska ha ont av värkar & föda ut den där därinne inte få det bekvämmare så "han" vill vara kvar i ett par veckor till! Är bjudna på kalas i kväll & hade väl aldrig trot att jag faktiskt skulle kunna gå, nu måste jag kanske tänka om! Men....fixa present, göra iordning mig, sitta & vara trevlig.........ja ja vi får väl se.

2 kommentarer:

  1. Detta kanske kan vara tecknet som talar om att nu är det något på gång!!! Kroppen lagrar på sig energi som behövs under förlossningen..... Vi väntar med spänning.

    SvaraRadera
  2. Hej gumman är du söt eller är du söt:)
    Hoppas allt är bra.
    Vi väntar med spänning.
    Många kramar.

    SvaraRadera